Ik zou ook de kaart uitbreiden met een zoekfunctie want zo is dat
ondraaglijk

MVG Jonas

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] Namens Serge van Ginderachter
Verzonden: woensdag 6 februari 2008 13:09
Aan: Ubuntu Belgium
Onderwerp: Re: [Ubuntu-be] Vraag: meer uitgebreide omschrijving van de term
installatie bij de steunpunten

----- "Koen Wybo" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> (van de vier mensen die op mij beroep hebben gedaan) de vraag
> gekregen
> om complete mail-, file- en netwerkservers op te gaan zetten. Dat
> gaat

Ik dachtdat de setuppunten nu al min of meer uitleg gaven over de
verwachtingen. Misschien dit uitbreiden, zoals je aangeeft, en mensen de
kaart / lijst laten visualiseren op bepaalde criteria?

Waarom ook niet een lijst aanleggen van bedrijven die commercieel Ubuntu
ondersteunen?

Intussen mag je die bedrijven gerust doorverwijzen naar ondergetekende(1)
:-)

(1) http://ginsys.be/contact
--

        Serge