Beste vriendjes,

Ik kan er zondag jammer genoeg niet bij zijn wegens andere verplichtingen. Ik
wil wel terug financieel bijdragen voor de stand, mocht dat nodig zijn. Hebben
die mannen van dipro ook een online kalender, zodat we dit de volgende keer
ietsje meer op voorhand kunnen organiseren (en ik mij wel kan vrijmaken) :/

groeten,

Kenneth