Hallo,

Even een (onterechte?) opmerking?
Laat me mijn doemdenken even zijn gang gaan...
Vele initiatieven starten vol enthousiasme, overlopen van (over-)moed.
Ik steun dat, nieuwe projecten.

Is het niet zo dat elkeen vol goede ideeën steekt, initiatieven neemt, mar er
geen concrete zaken als resultaat te zien zijn?

Voel jullie niet aangevallen, aub.
Ik denk doem!

Dergelijk fenomeen zie ik in vele takken van mijn omgeving.
"We zouden moeten..." en " wie wil ..."
Echter het blijft bij de ontwerpfase.

Hoe gaat het nu verder?
Komen jullie samen?
Via een forum?
Marktonderzoek? Wat zijn de noden? Waaraan moet onze implementatie voldoen?
Etc... etc...

Sorry als ik iet of wat (zeg maar helemaal) negatief denk?

Met voorname groet

Ivan Flo
www.HetMosterdzaadje.be