Linuxinstallaties.be schreef:
> Hallo,
>
> De oplossing is toch heel simpel, ik begrijp eigenlijk niet wat het
> probleem is.
>
> Stel die pc's in dat ze automatisch in *.doc of *.xls opslaan.  -->
> probleem opgelost.
> (in OOo:  extra, opties, laden/opslaan, algemeen , daar altijd opslaan
> als ... )
>
> Als zij nu echt willen werken met de MS standaard, ja ik zeg standaard,
> wie werkt er met al die andere bestandsformaten.
> 99 % van de computergebruikers of zelfs meer werkt met *.doc en *.xls
> [...]
Inderdaad soms gaan wij van de verkeerde invalswegen uit om promotie te
voeren, daarom ook dat ik meer nadruk leg op zaken die de
compatibiliteit met windows in de verf zetten, want de meesten zijn niet
van plan om zoals ik windows prive volledig overboard te smijten.
Ik ben nu sinds mijn opleiding professioneel bezig met zowel Linux als
met Windows en de realiteit gebied mij om realistisch en nuchter te
reageren op zulke berichten.
Wij moeten van het stigma af dat we nog steeds dragen en dat komt wel,
maar dan moeten wij gaan realiseren dat de realiteit nog altijd is dat
MS de markt regeert en MS Windows synoniem staat voor de pc waar ze mee
werken.
Voor de rest ga ik hier niet veel woorden aan vuil maken, maar daden en
dat is meer dan genoeg.

MVG
Kevin