Even een follow-up hierover:

Wie gaat er initiatief nemen? Als ik het goed voor heb zijn er tot nu
toe 3 mensen die er volgende week gaan zijn.

Ron Entrop
Jurgen Gaeremyn
Rob Van Dyck

Echter nog niemand die de organisatie op zich genomen heeft. Nogmaals
een oproep aan iemand die wat voorbereidingen wil treffen (bvb. Demo
geven, heeft er iemand standaard presentaties beschikbaar)? Wie brengt
laptop mee als showcase? [ik breng men werklaptop mee, maar die is zo
standaard als het maar kan zijn, zelfs de background :-].

Alsook: media. Zijn die voor 8.10 dan al beschikbaar? Indien niet,
hebben we er nog van 8.04 (Bart?). Posters zouden ook nog van pas
komen (Francois?),

Groetjes,
Rob.