Vincent,

Inderdaad, ik heb héél even ook die bemerking gemaakt... maar *grofweg*
kan wel gezegd worden:

"open source" is deel van de vrije software
vrije software is deel van de gratis software

Ik weet dat er uitzonderingen zijn... maar die paar mohikanen doen amper
meer dan als uitzondering de regel bevestigen...

Ik hoop gewoon dat er meer mensen zijn die zich beledigd voelen door dit
soort platte veralgemeningen, en hier dan ook tegen gaan reageren.

Jurgen.