Hallo Kenneth

Ik ging vandaag ook nog een mailtje zenden.
Ik denk dat het best is om nog eens op IRC af te spreken, voorstel
van datum + uur?

Er zal in elk geval nog moeten gekeken worden voor ubuntu cd's, maar
misschien spreken we dat allemaal beter af op IRC. Ik had een 30tal
cds bestel via shipit, en die werden verzonden op 3 november..
Misschien komen ze dit weekend toe...

Mijn oude laptop heeft de geest gegeven, en ik zit momenteel zonder
ubuntu (schande, ik weet het)
De laptop van David zou in elk geval wel weer meegaan, en ik heb ook
nog wat posters en cd houders van ubuntu op men kot.

groeten
Dieter

Op 17-nov-08, om 15:18 heeft [EMAIL PROTECTED] het
volgende geschreven: