Andy Airey schreef:
> Hey,
>
> Naar aanleiding van onderstaande mail vroeg ik me dus af of iemand nog
> een hoop cd's heeft liggen? Mag eventueel ook 8.04(.1) zijn.
>
> Mail eerst terug naar mij zodat die persoon niet ineens 10 mails in
> zijn inbox heeft.

Dit is de officiƫle manier om cd's aan te vragen, kan wel enkele weken
duren:
https://shipit.ubuntu.com/
Best wel op een ander aantal klikken dan kan je (in je beste engels)
motiveren waarom je er zoveel nodig hebt.
Het zou misschien geen slecht idee zijn dat ubuntu belgium een stapel
van die cd's iedere keer aanvraagt voor zulke situaties.

Ward