Hi,

Op zicht zou een grote actie op Software Freedom Day niet slecht zijn,
want media aandacht is bijna niet te krijgen.
Maar ik vrees dat het erg moeilijk wordt iets op te zetten dat echt
opvalt aangezien je op vrijwilligers beroep moet doen en er niet echt
een groot budget is.

Bert

Bert Van de Poel
webdeveloper and administrator