Naar mijn ervaring ik het gewoon goedkoper een el-cheapo laptop in de
carrefour (of consoorten) te kopen en de schijf te formateren.

Je verliest minder door de MS licentie er maar bij te nemen, dan een laptop
te zoeken zonder MS OS erop. Want die zijn dan weer niet gemaakt voor het
grote publiek, waardoor het volume voordeel wegvalt.

I know, it's twisted.