Read on for the english translation

Beste,

Deze mailinglist is niet voor probleemoplossing, maar voor aankondigingen
van release-party's, dingen afspreken rond ubuntu promotie, ...
Voor support kunt u terecht bij de ubuntu-nl mailinglist:
Of op het support forum van ubuntu-nl:
http://forum.ubuntu-nl.org/
Hier is de gesproken taal bij voorkeur engels omdat de Franstalige en de
Duitstalige gemeenschap deze mailinglist ook leest.

Ik ga proberen je toch nog even op weg te zetten:

Op welke manier stel je deze twinview in? Met welk programma (stuur dit best
in een nieuwe mail naar ubuntu-nl, met nog eens wat uitleg. Dat mag wel in
het nederlands.)
Je moet ervoor zorgen dat je instellingen in   /etc/x11/xorg.conf
weggeschreven worden. Vaak kan je programma dat wel.

Ward

[english]: This is a Dutch support request, I explained that ubuntu-be isn't
meant for support and that he can send his question to ubuntu-nl forum or
mailinglist.

Op 7 november 2009 23:38 schreef leadingdata <erwin.h...@gmail.com> het
volgende: