Op donderdag 24-12-2009 om 13:08 uur [tijdzone +0100], schreef .:
liezie :. :
> Weet je wat ik eens zou willen weten. Van al die mensen die wij
> (Ubuntu-vrijwilligers) al geholpen hebben om te starten met Linux,
> hoeveel % gebruikt Linux een jaar later nog als hoofd
> besturingssysteem?
>
> 5% ? 10 ?
>
> Weet je, ik zou dansen moesten we 10% halen. Maar de werkelijkheid
> ligt volgens mij veel veel veel lager.

Dat valt wel mee, maar ik installeer ook geen Ubuntu bij mensen die niet
minimaal echt geïnteresseerd zijn en binnen een profiel vallen van
mensen die Ubuntu kunnen gebruiken...

Je komt linux & Ubuntu (en hun gebruikers) trouwens steeds meer en soms
op de vreemdste plaatsen tegen.

--
Jan Claeys