Heren,

Donderdag om 15.00h heb ik een afspraak met de zaakvoerder van Eurosys v/d samenwerking ivm het computerfestival op 3,4 en 5 september 2010.

Punten die we zeker moeten bespreken zijn :

      1. Aan wat voor samenwerking hadden ze gedacht?
      2. Grootte van ons onze plaats/stand hier hang ook vanaf de
         hoeveelheid vrijwilligers dat nodig zijn?
      3. Workshops welke / grootorde (tijdsduur) / aantal per dag (max.3)?
            1. Ubuntu-be?
            2. Wat is Ubuntu?
            3. How to : Installatie Ubuntu
            4. How to : Migratie van Windows naar Ubuntu
            5. Vrije software in Ubuntu
            6. ......
      4. Hardware liever door Eurosys te leveren, want met onze 2x
         P4'kes met verschillende monitoren of eigen hardware zou niet
         passen in hun plaatje denk ik.
      5. Kunnen we CD's van Ubuntu uitdelen, zo ja heb ik er meer nodig
         want ik heb er alleen genoeg voor de beurs eind september in
         Hasselt of we geven kopies ervan want het zijn 3 dagen dat het
         duurt.
      6. ......

   Graag had ik van jullie ook geweten wat ik nog meer moet vragen of
   iets dat ik zeker niet mag vergeten.
   Als iemand al verschillende presentaties heeft kan men die mij
   doorsturen?

   Ook laat ik weten dat vrijdag en zaterdag op het computerfestival ik
   aanwezig kan/zal zijn maar de zondag is onmogelijk wegens de eerste
   verjaardag van mijn jongste.
   Dus voor de zondag hebben we iemand nodig om deze workshops te
   kunnen geven.

   Eventuele vrijwilligers voor dit evenement kunnen met mij of
   Jean7491 kontakt opnemen.

   Zal dit ook op de mailinglist zetten om meer mensen te bereiken.

   Bedankt,

   mvg,
   Claudio