Hey Wouter,

Fijn dat je tijd vrijmaakt voor dit evenement,

Ons opzet op dit evenement is :
- korte lezingen geven ivm ubuntu 2x op het heel het weekend
- ubuntu voorstellen aan de bezoekers, vooral op zaterdag
- installatiestand voorzien om ubuntu te installeren op PC's of laptops van de
bezoekers/Gamers/...
- Zoals gewoonlijk geven we dan ook cd's weg aan de bezoekers
- ......

Ik zal zo snel mogelijk een dagplanning opstellen om een beter overzicht te
krijgen van de bezettingsgraad op onze stand. Zodra deze is opgesteld stuur ik
jullie een link zodat de uren kunnen ingevuld worden wanneer iedere promotor
aanwezig gaat zijn.

tot binnekort,
Claudio