Beste,

Ubuntu BE houd zich meer bezig met het promoten van Ubuntu in Belgiƫ. U kan
zich het beste richten tot een steunpunt bij u in de buurt en het Ubuntu NL
forum is toch de plaats waar u eigenlijk zou moeten zijn als het gaat om
ondersteuning in hulpvragen omtrent bepaalde problemen met Ubuntu.

Dit wordt eigenlijk wel duidelijk op de Ubuntu BE website weergegeven, zie
punt 2:

"Het doel van het ubuntu-be.org-team is de groei van het ecosysteem van
mensen, bedrijven, non-profits en (inter)gouvernementele instellingen die
Ubuntu gebruiken in en nabij Belgiƫ. Daartoe volgen we een tweesporenbeleid:

   1. Voor zaken als introductiesessies waarbij de plaats van belang is
   nemen vrijwilligers van ubuntu-be.org het werk op zich.
   2. *Voor zaken als documentatie en online ondersteuning waarbij de taal
   het belangrijkst is verwijzen we door naar het taalteam in kwestie (
   ubuntu-nl.org, ubuntu-fr.org, ubuntu-de.org, ...).*"

*
*

Maik

http://wearetechguys.com