Ik heb nog een oude acer staan een goeie business ppc.  Ik wil al langer de
HD vervangen en daar een andere dan Vista Business op install.  Waarom geen
Ubuntu ?
Maar kan ik daar een procedure voor vinden ?  Want als ik de HD vervang dan
zal ik daar geen windows op zetten.  Als ik die iso op de usb of op de cd
zet .. kan ik dan de ppc nog opstarten ?  Met de usb.

Ik heb deze vraag al op ask.ubuntu gezet.  Ze zeggen dat t antwoord al
ergens werd gegeven, maar ik kan dat nergens op hun site vinden.  Kunnen
jullie me helpen ?
Thxs