Van: "benny duwe" <duwebe...@hotmail.com>
Aan: ubuntu-be@lists.ubuntu.com
Verzonden: Donderdag 21 november 2013 19:08:43
Onderwerp: [Ubuntu-be] xubuntu

hallo is er ergens iemand die mij een cd kan opsturen[tegen betaling] van
ubuntu of xubuntu ik heb een oude laptop en kan nergens aan een cd geraken en
kan ook geen cd maken met deze laptop maar kan wel een cd afspelen ik heb het
progamma geprobeert met de windows versie maar wil graag windows kunnen
verwijderen want die neemt veel plaats in en dat is het probleem enkel met
windows staat de harde schijf bijna vol ik heb een hp compac nc 6000 wie kan
mij aub helpen ik woon in genk belgie

beste groeten van Duwé Benjamin