Σχετικά με το evolution γνωρίζει κανείς πως μπορείς να κάνεις εξαγωγή
αρχείων και συγκεκριμένα emails και ημερολογίου. Στην περίπτωση για
παράδειγμα που θέλεις να σώσεις τα αρχεία αυτά για να είσαι σε θέση να
κάνεις μια νέα εγκατάσταση ή αναβάθμιση λειτουργικού; Από τα menus δείχνει
πώς να κάνεις εισαγωγή αρχείων αλλά όχι εξαγωγή

Ευχαριστώ

On 2/16/07, Simos Xenitellis <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

On 2/15/07, Chris Pantazis <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Καλημέρα,
>
> Θα ήθελα τη γνώμη σας για το αν αξίζει να εγκαταστήσω τον Thunderbird
> έναντι του Evolution.

Πιστεύω ότι με το Evolution θα καταφέρεις να κάνεις τη δουλειά σου.
Ο Evolution είναι το βασικό πρόγραμμα ηλεκ. αλληλογραφίας στο GNOME.
Και μιας και μιλάμε για ανοιχτά πρότυπα, είναι εφικτό να μεταφέρεις
την αλληλογραφία σου από το ένα σύστημα στο άλλο.

Σίμος

> Επίσης, αν γνωρίζετε, θα ήθελα να μου προτείνετε έναν καλό File Manager
> (με 2 panes)
>
> --
> ***
> Christodoulos Pantazis
> Information Systems & Databases Laboratory
> Athens University of Economics & Business
> email: [EMAIL PROTECTED]
> tel. +302108203157

Ηλίας Φ. Ζεέρης,
Φυσικοθεραπευτής