Ευχαριστώ πολύ!

Θα είμαι στο IRC (#ubuntu-gr/Freenode) για ο,τι βοήθεια χρειάζεται.

Βλέποντας τη σελίδα http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-2-18
υπάρχει σημαντική ανάγκη για τα πακέτα κάτω από το τίτλο "GNOME
Desktop", και ιδιαίτερα
gnome-games,
gnome-power-manager,
gnome-system-tools,
network-manager-applet,
orca,
seahorse

Επικοινωνία στη διεύθυνση αυτή ([EMAIL PROTECTED]).

Φιλικά,
Σίμος