---------- Forwarded message ----------
From: Vasilis Platanias <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Apr 3, 2007 11:36 AM
Subject: Re: beryl
To: Manolis Kiagias <[EMAIL PROTECTED]>

> Για το beryl τα πράγματα είναι παρόμοια. Το βασικό σε κάθε περίπτωση
> είναι η ρύθμιση του nvidia και xorg.conf. Αρχικά στο 6.10 είχα βάλει το
> beryl αλλά πήγαινε  αργά (!!!) και μάλιστα με κάρτα 6600GT. Το compiz
> ήταν αρκετά πιο γρήγορο. Παράδοξο βέβαια γιατί στο ίδιο μηχάνημα με
> fedora 6, το beryl πάει σφαίρα...

Απ'οτι εχω δει, το beryl μπορει να πηγαινει αρκετα αργα εξαιτιας
καποιων ρυθμίσεων. Πχ, η ρυθμιση 'detect framerate' πρεπει να ειναι
off , και το framerate να ρυθμίζεται με το χέρι , απ τον αντιστοιχο
slider. Επίσης είδα μεγάλη διαφορά με απενεργοποιημένα τα reflections
(που στο compiz δεν ειχαν δημιουργήσει πρόβλημα) ..
Ίσως με το επικείμενο merge να έχουμε σύντομα τα καλά και απ τα δύο projects =D