Γεια σου Γιώργο,

Και χρόνια πολλά!

Από χθες είναι διαθέσιμα τα cds του Ubuntu 7.04 Feisty και για τις
loco teams. Δες και εδώ: https://wiki.ubuntu.com/LoCoGettingCds .
Πορείς να στείλεις το email για να πάρουμε και εμείς ένα πακέτο; Αν
θες μπορώ να τα παραλάβω εγώ στην Αθήνα. Πες μου άμα είναι για να σου
στείλω και τα στοιχεία μου..

Ελπίζω να οργανώσουμε ένα μικρό event για να τα μοιράσουμε. Εθελοντές;
Ιδέες; Αλλιώς θα βγω μια ηλιόλουστη ημέρα στην Στουρνάρη (με ένα
ubuntu-gr t-shirt που έχω φτιάξει) και θα αρχίσω να τα μοιράζω στον
κόσμο μόνος μου..  Πλάκα κάνω, αλλά είναι μια τελευταία απεγνωσμένη
λύση :)

Επίσης αν κάποιο LUG ή άλλη ομάδα έχει προγραμματίσει κάποιο event,
μπορεί να μας πει για να τους διαθέσουμε cds :)

Θάνος