On Sat, 2007-04-14 at 13:42 +0300, Chris Pantazis wrote:
> καλημέρα
>
> στο φάκελο με τα mp3 μου παρατήρησα πως υπάρχουν πολλά αρχεία με τίτλο
> thumbs.db και desktop.ini
>
> Νομίζω είναι αρχεία που είχαν δημιουργηθεί παλιά απο τα windows.
>
> με ποια εντολή θα τα σβήσω όλα; Κάτι σαν grep *.db|rm -rf ή κάτι τέτοιο
> τέλος πάντων... Πείτε μου εσείς μην κάνω κανα λάθος...

Η εντολή είναι

$ find /media/mp3disk/ -name thumbs.db -exec rm -fr "{}" \;

Είναι σημαντικό να γράψεις την εντολή σωστά :).
Είναι
1) "find", όνομα της εντολής
2) /media/mp3disk/, ο κατάλογος για να ξεκινήσει η αναζήτηση των αρχείων
3) -name thumbs.db, το κριτήριο· θέλεις να βρεις αρχεία που το όνομά
τους είναι ακριβώς "thumbs.db". Μετά γράφεις το ίδιο για desktop.ini.
4) -exec rm -fr "{}" \;
Αυτή είναι η ενέργεια (-exec). Αυτό που θα κάνει είναι "rm -fr" σε κάθε
αποτέλεσμα της αναζήτησης ("{}"). Το κάθε αποτέλεσμα συμβολίζεται με
"{}" (με τα ""). Τέλος, η ενέργεια τερματίζει με  \;  Είναι δύο
χαρακτήρες, και πρέπει πάντα να μπαίνουν.

Δοκίμασα αν γίνεται από το γραφικό περιβάλλον. Από το Ναυτίλο μπορείς να
κάνεις την ίδια αναζήτηση, ωστόσο δεν μπορείς να πάρεις τα αποτελέσματα
μιας αναζήτησης και να τα πετάξεις στα απορρίμματα. Ίσως κάνω κάτι
λάθος, ίσως δεν είναι εφικτό στην έκδοση αυτή (σε feisty;).

Σίμος