On Sat, 2007-04-14 at 16:32 +0300, Athanasios Lefteris wrote:
> [...]
> έγραψε:

> Είχα δοκιμάσει το τελευταίο herd (με όλα τα τελευταία updates) και εκτός
> από τα ήδη γνωστά προβλήματα με την ορθογραφική διόρθωση, που παραμένουν
> ως έχουν, δεν εντόπισα κάποιο νέο. Ένα άλλο πράγμα που με παραξένεψε
> (αλλά δεν έψαξα περισσότερο :( ) είναι ότι ενώ έχεις επιλέξει ελληνικά
> κατά την εγκατάσταση, δεν εγκαταστήστε πλήρως η ελληνική υποστήριξη,
> αλλά ένα μέρος μόνο αυτής. Μετά θα πρέπει να πας Σύστημα -> Διαχείριση
> συστήματος και να επιλέξεις ξανά τα ελληνικά για να εγκατασταθούν όλα τα

Αν κάνεις την εγκατάσταση από το DVD (όταν βγει), τότε θα εγκαταστήσει
όλα τα ελληνικά πακέτα.
Αν κάνεις την εγκατάσταση από το CD, τότε αναζητά αν υπάρχει σύνδεση με
το διαδίκτυο και αν ναι, τότε λαμβάνει τα ελληνικά πακέτα. Αν δεν
υπάρχει σύνδεση με το διαδίκτυο, τότε εγκαθιστά, όπως αναφέρεις, μια
πολύ μικρή λίστα από μεταφρασμένα πακέτα.
Αυτή τη διαδικασία ήταν έτσι εδώ και αρκετές εκδόσεις της διανομής.

Χρειάζεται να περάσουμε το μήνυμα στους τελικούς χρήστες ότι πρέπει να
κάνουν τη διαδικασία αυτή για την πλήρη εγκατάσταση των ελληνικών.
Δεν ξέρω τι άλλη πρόταση θα μπορούσαμε να κάνουμε για να αλλάξουμε στο
Ubuntu, στην περίπτωση εγκατάστασης μέσω CD, δίχως σύνδεσης με το
διαδίκτυο.

> Επίσης από ότι είδα δεν υπάρχουν πακέτα deb για ελληνικό συλλαβισμό και
> ελληνικό θησαυρό για το openoffice. Γενικά η κατάσταση με τα ελληνικά
> λεξικά/συλλαβισμό/θησαυρό στο upstream project είναι στάσιμη. Δείτε τα
> τελευταία emails στην λίστα
> http://el.openoffice.org/servlets/SummarizeList?listName=dev για
> περισσότερα.

Όσο γνωρίζω, για το ελληνικό θησαυρό δεν υπάρχει ακόμα ελεύθερο ελληνικό
πακέτο. Η ελληνική διανομή της Magenta πάντως έχει τέτοιο θησαυρό.

Για τον έλεγχο ορθογραφίας υπάρχει τουλάχιστον κάποιο πακέτο διαθέσιμο
που έχει στην κατοχή του το Ubuntu; Ευχαριστώ για το
http://el.openoffice.org/servlets/ReadMsg?list=dev&msgNo=123

Για το συλλαβισμό (hyphenation), το αρχείο υποτίθεται ότι είναι αρκετά
μικρό (περιέχει απλά κανόνες). Εδώ δεν γνωρίζω ποια είναι η κατάσταση.

Ευχαριστώ για την ενημέρωση,
Σίμος