Τα DVD του Ubuntu ξεκίνησαν να γίνονται mirrored στο ntua, στη διεύθυνση
ftp://ftp.ntua.gr/pub/linux/ubuntu-releases-dvd/7.04/release/
Όπως φαίνεται, δεν υπάρχει κάποια διαδικασία για να λαμβάνουν οι mirrors
τα αρχεία με πιο γρήγορο τρόπο.

Ακόμα, υπάρχουν και τα
http://nginyang.uvt.nl/feisty/
http://mirror.mcs.anl.gov/pub/ubuntu-iso/DVDs/ubuntu/feisty/release/

Σε κάθε περίπτωση τα CD ISO είναι διαθέσιμα ήδη από πολλές τοποθεσίες.

Σίμος