Εδω και αρκετό καιρό το OpenOffice (2.2) μου κάνει το εξείς περίεργο.
Ανοίγω κάποιο document .ppt (presentation) και όλα μια χαρά.
Όταν πάω να το κλείσω, ναι μεν κλείνει, αλλά μου βγάζει ένα παράθυρο που
λέει οτι θα κάνει recover κάποιο document, και δεν γράφει κανένα όνομα
αρχείου απο κάτω. Η μόνη επιλογή που έχω είναι να πατήσω "Ok" και να μου
ανοίξει ένα Writer με ένα κενό document.
Και αυτό το κάνει ΚΑΘΕ φορά που ανοίγω ένα presentation document.
Το έχει αντιμετωπίσει κανείς αυτό το πρόβλημα? Καμία λύση?