Είμαι παντελώς νέος και προσπαθώ να δουλέψει η ασύρματη κάρτα μου D-Link
DWL-G122 H/W Ver.: C1 F/W Ver : 3.00 , αλλά μάταια, μήπως μπορείτε να με
βοηθήσετε γιατι έχω πελαγώσει. Να λάβετε υπόψη την ασχετοσύνη μου και μη με
παρεξηγήσετε εαν ειναι κατι απλό και δεν το καταλαβαίνω. Ευχαριστώ
-- 
Ubuntu-gr mailing list
[email protected]
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

Απαντηση