Είμαι παντελώς νέος και προσπαθώ να δουλέψει η ασύρματη κάρτα μου D-Link DWL-G122 H/W Ver.: C1 F/W Ver : 3.00 , αλλά μάταια, μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε γιατι έχω πελαγώσει. Να λάβετε υπόψη την ασχετοσύνη μου και μη με παρεξηγήσετε εαν ειναι κατι απλό και δεν το καταλαβαίνω. Ευχαριστώ
-- Ubuntu-gr mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

