On 5/27/07, Tasos Avramidis <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > ΟΚ φίλε μου το έπιασα και ευχαριστώ για την βοήθεια σου, είμαι νέος όχι στην > ηλικία αλλά στα linux και θέλω να μείνω πιθανόν να κάνω χαζές ερωτήσεις > ελπίζω στην υπομονή σας . Ευχαριστώ και πάλι Α! γιατί στο firefox στον > ορθογραφικό έλεγχο με δεξί κλικ μου ανοίγει καινούργια καρτελα αντί να βλέπω > το μενού?
Χμ, παράξενο. Μόνο όταν κάνεις δεξί κλικ σε μία λάθος λέξη συμβαίνει αυτό ή και σε άλλα σημεία; Όταν κάνεις δεξί κλικ σε μία άδεια περιοχή μιας σελίδας συμβαίνει το ίδιο πάλι; Μπορείς να αναφέρεις επίσης ποια πρόσθετα έχεις εγκαταστήσει στον Firefox; Καμιά φορά δημιουργούν προβληματα. Δες από Εργαλεία -> Πρόσθετα. Ακόμα, όταν ρωτάς για ένα πρόβλημα που έχεις με κάποιο πρόγραμμα, καλό είναι να αναφέρεις και την έκδοση του προγράμματος αλλά και της διανομής που χρησιμοποιείς. -- Θάνος http://alefteris.wordpress.com/ -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

