Φαίνεται να έγινε απεγκατάσταση της ελληνικής υποστήριξης.
Κοίταξε στο Σύστημα/Διαχείριση/Γλωσσική υποστήριξη και επιβεβαίωσε ότι
τα ελληνικά είναι μαρκαρισμένα. Μετά πάτησε εφαρμογή.

Γενικά όταν κάνεις απεγκατάσταση μιας εφαρμογής είναι καλό να ελέγχεις
τι εξαρτήσεις έχει, διότι αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να
απεγκατασταθούν πολλές άλλες εφαρμογές. Για παράδειγμα, για την
απεγκατάσταση του gedit βγαίνουν ένα σωρό εφαρμογές.

Σίμος