Καλησπέρα,
Πρέπει να πω ότι τα βίντεο αυτά είναι πολύ σημαντικά για τη διάδοση του
Ubuntu Linux. Ακόμα, είναι σημαντικά για να περάσουμε αυτό που
ονομάζεται "best practices" στους τελικούς χρήστες για τη βέλτιστη χρήση
της διανομής.

Για παράδειγμα, υπάρχουν άτομα που ενεργοποιούν τη γραφή ελληνικών με
επέμβαση στο αρχείο /etc/X11/xorg.conf. Εδώ θέλουμε να περάσουμε το
μήνυμα ότι αρκετές από τις ενέργειες μπορούν να γίνουν από το γραφικό
περιβάλλον.

Ως κοινότητα έχουμε πρόβλημα στα βασικά βήματα εγκατάστασης και χρήσης
του Ubuntu Linux. Ο καθένας έμαθε από μόνος και αντιμετωπίζει προβλήματα
με διαφορετικούς τρόπους. Είναι σημαντικό να περάσουμε μια όσο το
δυνατόν κοινή αντιμετώπιση στα ζητήματα αυτά.

Φιλικά,
Σίμος

Στις 08-06-2007, ημέρα Παρ, και ώρα 14:56 +0300, ο/η Sergios Tsabolov
έγραψε: