Εν τέλει (και μετά από πολλές ώρες) βρήκα τι συμβαίνει. Το swap είχε για
κάποιο λόγο απενεργοποιηθεί.

Χρησιμοποίησα το
free -m

που επιβεβαίωσε το πρόβλημα.

και μετά τα

mkswap

και

swapon

για να το επαναφέρω.

Το entry στο fstab χρησιμοποιούσε το ID του partition αντί για το όνομα της
συσκευής και νομίζω ότι είχε αλλάξει. Αντικατέστησα το entry με /dev/hda5
(το partition του swap μου), και πλέον δουλεύει όπως πριν.

Υπάρχει πιθανότητα το hibernation να άλλαξε το id του swap;

Θ.