Γεια χαρά φίλε...

Μου αναφέρεις ότι ο πλήρης τίτλος είναι:

ΜΑΤΖΕΝΤΑ DesktopOS
Ubuntu Linux Based

Έτσι μάλιστα, αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι πρέπει να τονίζεται ότι είναι
Ubuntu Based και θα πρέπει να προωθείται ως ΜΑΤΖΕΝΤΑ DesktopOS και όχι όπως
έγραψες (παρανόηση, παρατυπία;) στο προηγούμενο mail σου:
"...θα έχουμε την ευκαιρία να σας ενημερώσουμε για εξελίξεις στην προσπάθειά
μας προώθησης τού Ubuntu Linux στην αγορά ως MATZENTA DesktopOS."

Γιατί διαβάζοντας το κείμενο αυτό, κάποιος καταλαβαίνει ότι θα προσπαθήσετε
να προωθήσετε το Ubuntu Linux στην αγορά ως MATZENTA DesktopOS.
Και γι' αυτό και ζήτησα διευκρινιστική απάντηση, και στο μέλλον θα σας
παρακαλούσα να δίνετε περισσότερη προσοχή στην διατύπωση των κειμένων σας
για αποφυγή παρεξηγήσεων.

Σκοπός μου δεν ήταν να γίνω επιθετικός αλλά δεν θέλω να πιστεύω ότι κάποια
εταιρία θα προσπαθήσει να προωθήσει την διανομής της ως Ubuntu Linux.

--
If you know the others, you are smart...
If you know yourself, you are wise...