From: Kalamaras Dimitris <[EMAIL PROTECTED]>
To: Παναγιώτης Τροχίδης <[EMAIL PROTECTED]>; "[EMAIL PROTECTED] [EMAIL
PROTECTED]" <ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
Sent: Wednesday, September 19, 2007 10:18:23 AM
Subject: RE: Magenta OS

RE: Magenta OS

-----Αρχικό μήνυμα-----

Από: [EMAIL PROTECTED] εκ μέρους Παναγιώτης Τροχίδης

Αποστολή: Τετ 19/9/2007 9:55 πμ

Προς: [EMAIL PROTECTED] [EMAIL PROTECTED]

Θέμα: Θέμα: RE: Magenta OS

>Ρε παιδιά ήμαρτον.

>Άνοιξε ένα θέμα από το πουθενά!!!

>Αντί να χαιρόμαστε που μία ελληνική εταιρεία δραστηριοποιήται στο χώρο του
>linux, καθόμαστε και αναδεικνύουμε τον linux - >πατριωτισμό μας (και την
>αλλαζονεία μας επιτρέψτε μου)!!

>Και στο κάτω - κάτω, λέτε μία εταιρεία του κύρους της Magenda, να έκανε ένα
>τέτοιο νομικό λαθος με το λογότυπο του ubuntu?

>Καλό είναι να μην γινόμαστε τόσο "επιθετικοί" και να προσέχουμε την αλλαζονεία
>μας.

+1

Ως χρήστες Ubuntu και Linux θα ήταν καλύτερα να κοιτάξουμε πως να βοηθήσουμε
τέτοιες πρωτοβουλίες με προτάσεις για βελτιώσεις αντί να κάνουμε παρατηρήσεις
για το ...trademark.

--Δημήτρης

  • Magenta OS Σταύρος Τεμερτζίδης
    • RE: Magenta... Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA Publications
      • Re: Mag... Athanasios Lefteris
        • Re:... Athanasios Lefteris
          • ... Εκδόσεις ΜΑΤΖΕΝΤΑ - MAGENTA Publ ications
            • ... Παναγιώτης Τροχίδης
    • RE: Magenta... Kalamaras Dimitris
    • Re: Magenta... Dimis2410

Απαντηση