  From: Sergios Tsabolov
  To: Nikon F2
  Cc: ubuntu-gr@lists.ubuntu.com
  Sent: Friday, September 21, 2007 8:03 PM
  Subject: Re: Δυσκολία στο Boot.

  Καλησπερα .
  Κατεωασε αυτο το iso burn it to cd
  http://supergrub.forjamari.linex.org/?section=download

  Και με Απλα και ευκολα βηματα σοθ δινει την δηνατοτητα να επαναφερεις το
Ubuntu .

  H Nikon F2 έγραψε:
    Γειά σας αγαπητοί φίλοι,

    Σχεδόν πάντα είχα δυσκολίες στο "μπουτάρισμα".
    Δηλάδή όταν εκκινούσε ο υπολογιστής πήγαινε πάντα στα Windows XP, μετά με
διάφορους τρόπους και κόπο έμπαινα ,παλιά με δισκέτα στο Suse ή όπου αλλού.
    Τελευταία τι μου ήλθε να εγκαταστήσω το Acronis .Oxi μόνο δεν με βοήθησε
αλλά τα έκανε όλα χάλια ( κατά την γνώμη μου)
    Χθες βράδυ κάτι πήγε πάλι στραβα και δεν μπορώ να μπώ στο UBUNTU 7.04 .Έτσι
"μπαίνω" μόνο στα Windows ενώ υπάρχει μέσα σε άλλο δίσκο-partition σε πλήρη
ανάπτυξη το Ubuntu.
    Σας παρακαλώ μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με ΑΠΛΑ λόγια πως θα μπαίνω και
στο Ubuntu ή κάτι σχετικά με το GRUB ( εκεί μπορεί να πηγαίνει κάτι στραβά με
την απειρία την δική μου.)
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλή σας νύχτα,

 Nikon F2.