On Sun, 2007-10-07 at 00:16 +0300, spiros wrote:
> Υπάρχει ένα bug στο kubuntu σε ορισμένα προγράμματα με τις ελληνικές
> γραμματοσειρές.Δεν ξέρω που οφείλετε αλλά είναι αρκετά παράξενο
> πρόβλημα.Ενώ μέσω dolphin και konqueror οι φάκελοι με ελληνικά ονόματα
> φαίνονται κανονικά σε κάποια προγράμματα όπως το
> strigi,kpackage,gdebi,μπορεί και σε άλλα,οι φάκελοι αυτοί δεν μπορούν
> να διαβαστούν.Έχω κάνει ένα bug report εδώ
> https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/strigi/+bug/146518
> αλλά δεν έχω δει κάποιον να έχει ενδιαφερθεί για την επίλυση του.Μήπως
> θα έπρεπε όποιος έχει account στο launchpad να κάνει ένα reply μήπως
> [...]

Το πρόβλημα είναι στην κωδικοποίηση των ελληνικών. Για να διορθωθεί το
πρόβλημα χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες. Συγκεκριμένα, είναι
σημαντικό να μπορέσει ένας τρίτος να επιβεβαιώσει το σφάλμα στο σύστημά
του ακολουθώντας μια σειρά από βήματα που θα περιγράψεις. Διαφορετικά
είναι δύσκολο να λυθεί το πρόβλημα, ιδίως αν δεν υπάρχουν περισσότερα
άτομα που έχουν προβλήματα κωδικοποίησης.

Έστειλα μια απάντηση στο παραπάνω ερώτημα για διευκρινιστικές
πληροφορίες. Πες μου αν έχεις κάποια ερωτήματα στην απάντηση που έδωσα.