Ως πρώτη επιλογή θα συνιστούσα να τρέξεις το Εφαρμογές/Ήχος&Βίντεο/Τοτεμ
και να ανοίξεις το αρχείο βίντεο ή ήχου. To Ubuntu είναι ρυθμισμένο όταν
κάτι λείπει να αναζητά αυτόματα να εγκαταστήσει τα απαιτούμενα πακέτα,
μέσω Διαδικτύου. Για τους νέους χρήστες προσπαθούμε να περάσουμε αυτό το
"workflow" για την εγκατάσταση υποστήριξης.

Όπως ανέφερε ο Θάνος, εφαρμογές όπως VLC και Mplayer είναι εξωτερικές
εφαρμογές και υποτίθεται ότι διαθέτουν δική τους πλήρη και μονολιθική
υποστήριξη για διάφορα αρχεία πολυμέσων. (mplayer += win32codecs).

Αν εγκαταστήσουμε το "totem-xine", τότε το βασικό "totem-gstreamer" που
έρχεται με το Ubuntu γίνεται ανενεργό. Έχω την εντύπωση ότι με την
εγκατάσταση του "totem-xine" το totem δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τα
πακέτα gstreamer-*.

Σίμος