> To path του χρήστη σου είναι ήδη ρυθμίζεται κατά το login σου. Κατά
> την έναρξη μερικά πράγματα ακόμα δεν έχουν ρυθμιστεί, για αυτό και αν
> παρατηρήσεις τα ποιο πολλά script ορίζουν από μόνα τους το PATH τους.
>
> Δεδομένου το ότι όσα έστειλες μου φαίνονται ΟΚ, ίσως φταίει αυτό. Το
> δοκίμασες και δεν σου λειτουργεί ή απλά διαμαρτύρεσαι αναίτια; :)

Έκανα την εξής αλλαγή στο script:

#! /bin/sh
# This script is used to initiate Tomboy during system startup.

#tomboy
/usr/bin/tomboy

αλλά και πάλι δεν λειτουργεί.... Σε όποιο directory κι αν βρίσκομαι,
πληκτρολογώντας tomboy το πρόγραμμα φορτώνεται κανονικότατα (το /usr/bin
είναι φορτωμένο στην PATH). Το script γιατί δεν λειτουργεί, είτε έτσι είτε
αλλιώς;