On Thu, 2007-11-01 at 20:39 +0200, Tasos Avramidis wrote:
> Το ξανα στέλνω γιατί έχω εντύπωση ότι δεν προχώρησε

Κάνεις δεξί κλικ στο μενού και επιλέγεις "Επεξεργασία μενού".
Για να ενεργοποιήσεις ένα μενού πρέπει να κάνεις τικ το κουτάκι που
λέγεται Εμφάνιση.
Όμως, ακόμα και να βάλεις την Εμφάνιση, το μενού δεν θα εμφανιστεί αν
δεν έχει κάποια εφαρμογή μέσα. Βάζοντας μια εφαρμογή και ενεργοποιώντας
την Εμφάνιση, το μενού θα εμφανιστεί.