Καταρχήν χαιρετώ όλους στη λίστα. Την παρακολουθώ καιρό τώρα αλλά το πρώτο
μου μήνυμα.

Εν προκειμένου:
Μήπως έχεις δύο κάρτες ήχου στο pc σου ? Μία on board και μία pci ? είχα
παράμοιο προβλημα με αυτό που περιγράφεις και το έλυσα ως εξής :

Δώσε τις εντολές:

1) sudo asoundconf list

Εμφανίζει:
Names of available sound cards:
Live
V8237

2) sudo asoundconf set-default-card Live(βαλε τη δική σου κάρτα, όπως
φαίνεται πιο πάνω)

reboot to test.

δες και σχετικό link:

http://www.linuxquestions.org/questions/ubuntu-63/how-do-you-change-the-default-sound-card-in-kubuntu-499520/?s=9db0654a60574a36eaf3fbfce39c3df9