Γεια forfolias,

Είχαμε παραγγείλει τα cd από τον Σεπτέμβριο, αλλά δεν τα έχουμε πάρει
ακόμα στα χέρια μας. Σήμερα το πρωί πήρα μια ειδοποίηση για συστημένο,
ελπίζω να είναι αυτά.

Σχετικά με την διάθεση τώρα θα πρέπει να συζητήσουμε ως κοινότητα του
ubuntu-gr ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να τα χρησιμοποιήσουμε. 1)
Διάθεση σε μερικά μεγάλα event σε μεγάλες ποσότητες (πχ το 1/3 από
αυτό που θα έχουμε, τα 300 cd). 2) Διάθεση σε μκτρότερες ποσότητες
αλλά σε περισσότερα μικρά event (πχ όπως αυτό στο ΤΕΙΛΑΡ ή είναι ποιο
μεγάλης κλίμακας;) 3) Σε δικά μας event που πιθανόν να ενδιαφερθεί
κάποιος να κάνει ή να συμμετέχει σε κάποιο άλλο event.

Για το 3ο δεν έχω δει ενδιαφέρον μέχρι τώρα. Οπότε είμαι υπέρ του 2ου,
καθώς μικρότερα events έχουν μεγαλύτερη δυσκολία να βρουν cd παρά μια
μεγάλη εκδήλωση που μπορεί να έχει cd και από άλλες πηγές (πχ
χορηγούς).

forfolias, έχετε κάποια ιστοσελίδα για το event;

Γενικά, για όποια event σχετικά με ελλακ ακούτε, στείλτε ένα email
στην λίστα ώστε να το μάθει και κόσμος που ίσως να θέλει να πάει.
Επίσης θα μπορώ να το προσθέτω στο ημερολόγιο του ubuntu-gr.org
(http://www.ubuntu-gr.org/event).

Για παράδειγμα είδα σήμερα καθυστερημένα πως είχε οργανωθεί event στο
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, αλλά κάνεις δεν είπε τίποτα. Και νομίζω
υπάρχουν άτομα από το πανεπιστήμιο που είναι ενεργά στην λίστα, δεν
θέλετε να διαφημίσετε την εκδήλωση σας;

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info