On Nov 15, 2007 6:23 PM, Kostas Papadimas <[EMAIL PROTECTED]> wrote: > IMHO , όχι δεν υπάρχει λόγος να φτιάξουμε μια ακόμη διανομή μιας και οι > υπαρχουσες έχουν πλήρη υποστήριξη ελληνικών (είναι προτιμότερο να > επικεντρωθούμε στη βελτίωση τους και σε εύκολα προβάσιμα how- to για > τον εμπλουτισμό τους- παρά να αναλωθούμε σε δημιουργία διανομής που θα > την χρησιμοποιούμε μόνοι μας) (έχει γινει μια παρόμοια προσπάθεια στο > παρελθόν η οποία δεν οδήγησε πουθενά). (Για την διανομή codecs σε cd > δεν γίνεται χωρίς να παραβείς κάποιους νόμους)
Συμφωνώ απόλυτα. Ας επικεντρωθούμε στη σωστή υποστήριξη της γλώσσας μας από τις βασικές εκδόσεις του Ubuntu και στη δημιουργία τεκμηρίωσης. -- Konstantinos Togias University Of Patras Dept. of Mathematics -- Ubuntu-gr mailing list [email protected] https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-gr

