On Nov 26, 2007 5:43 PM, Sergios Tsabolov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> το καλιτερο  ππου θα μπορεσεις να βαλεις θα ειναι xubuntu.
>
> O/H ΚΙΝΗΣΗ έγραψε:

Δεν νομίζω να καταφέρει τίποτα με το xubuntu με την λιγοστή μνήμη που
έχει το μηχάνημα. Σύμφωνα με το
http://www.ubuntu.com/getubuntu/releasenotes/710 το πρόγραμμα
εγκατάστασης του Ubuntu χρειάζεται τουλάχιστον 256 MB μνήμης
διαθέσιμη.

Θα πρότεινα να δοκιμάσεις κάποια άλλη διανομή, που είναι ειδικά
φτιαγμένη για τα τρέχει σε παλιότερα συστήματα, πχ το damn small linux
ή το puppy linux κτλ.

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info