Πρέπει να πω ότι δεν χρησιμοποιώ το πολυτονικό τόσο όσο αρκετά άλλα
άτομα. Έτσι, υπάρχουν κάποιες ενέργειες που περιγράφονται σκόρπια στο
http://simos.info/blog/archives/639
που πρέπει να γίνουν για να μπορεί κάποιος να γράψει με το πολυτονικό
χωρίς να χρειαστεί να ακουμπίσει το πληκτρολόγιο (αναφέρομαι στις
ρυθμίσεις των αρχείων, κτλ).

Όπως βλέπω, το μόνο άτομο που ασχολείται τώρα ενεργά είναι ο Διαμαντίδης
και αν για κάποιο λόγο δεν καταφέρει να ολοκληρώσει τη δουλειά τους
επόμενους μήνες, θα έχουμε μια ακόμα έκδοση του Ubuntu με προβληματική
γραφή και να χρειάζεται να ακολουθούμε παρόμοιες αλχημείες.

Η βασική γραμματοσειρά συστήματος του Ubuntu, η DejaVu υποστηρίζει το
πολυτονικό οπότε δεν χρειάζεται ειδική ρύθμιση για λειτουργικούς λόγους.
Όμως, η MgOpen Canonica (ευχαριστούμε Magenta!!!), που και αυτή είναι
παρούσα ως προεπιλογή στη διανομή Ubuntu, έχει καλύτερο αισθητικά
αποτέλεσμα. Όταν γράφουμε κείμενα στο OpenOffice.org, είναι καλό να
αλλάζουμε τα αντίστοιχα πρότυπα (styles) και να δηλώνουμε τη
γραμματοσειρά ως MgOpen Canonica.

Υπάρχουν αρκετές δουλειές να γίνουν για το πολυτονικό και λίγα άτομα
βοηθάνε. Τουλάχιστον αν είσαι πιτσιρικάς,
http://simos.info/blog/archives/650

Σίμος