On Thu, 2007-12-06 at 14:05 +0200, anna krassa wrote:
> deite ki afto pantws apo to Panepisthmio Makedonias...
>
> http://www.it.uom.gr/teaching/open/ell/Writer_module3_ell.pdf
>
> annak

Είναι πολύ καλό κείμενο για νέους χρήστες. Κάνει χρήση των προτύπων
(styles), ωστόσο υπάρχει η δυνατότητα για ακόμα μεγαλύτερη χρήση των
προτύπων, ιδίως όταν τα έγγραφα είναι μεγάλα (>20 σελίδες, όπως σχολική
εργασία, κτλ).
Είναι κάτι που πρέπει να διαδώσουμε περισσότερο, και κάτι που δεν ήξερα.
Πιστεύω ότι όσοι έχουν ιστολόγιο από την ομάδα του UOM μπορούν να
γράψουν για αυτά τα έργα, και φυσικά να μπουν στο planet.ellak.gr.

Δείτε το
http://simos.info/blog/archives/651
ή και το άρθρο του Christian,
http://www.osnews.com/story.php/8225/Text-Formatting-with-OpenOffice.org-Writer/
και δοκιμάστε να ακολουθήσετε τις οδηγίες.

Για τη δημιουργία βίντεο, πρέπει το όλο σενάριο να μπορεί να χωρέσει σε
5-10 λεπτά το πολύ, οπότε χρειαζόμαστε μια ροή ή workflow.

Σίμος