Dokimase kalitera to Kino or Avidemux , me liges rifmiseis tha to katafereis.

O/H Panos Georgiadis έγραψε:
Done. Thanks. Τωρα ξερει κανεις κανενα καλο προγραμμα επεξεργασα Video στο Linux ? λετε να δοκιαμσω το Pinacle με Wine ?

Στις 7/12/2007, *Simos Xenitellis* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> έγραψε:

    On Thu, 2007-12-06 at 23:58 +0200, Panos Georgiadis wrote:
    > Ευχαριστω πολυ φιλε μου!
    >
    > Αυτο το κανω μεσω Synaptic, σωστα ;

    Ναι, η εφαρμογή είναι διαθέσιμη ως πακέτο, και μπορείς να την
    εγκαταστήσεις εύκολα μέσα από το Synaptic. Η συγκεκριμένη εφαρμογή
    δεν
    είναι διαθέσιμη ακόμα από το Εφαρμογές/Προσθαφαίρεση...

    Κάνε αναζήτηση στο Synaptic για "recordmydesktop" και θα εμφανίσει το
    πακέτο gtk-recordmydesktop το οποίο εγκαθιστάς.

    Σίμος

> [...]
    >         > record το desktop μου ;
    >         >
    >         >
    >         > Στις 23/10/2007, Zissis Vardakas
    <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>
    >         > έγραψε:
    >         >         Σπύρο όντος είναι ωραία ιδέα άλλα δεν φάνηκε
    >         >         ενδιαφέρον από άλλους χρήστες όποτε θα μείνει στο
    >         >         συρτάρι για λίγο. Απ' οτι θα είδες και στο
    >         >         mailing-list υπάρχουν προβλήματα παντός είδους.
    >         >         Εν αναμονή λοιπόν οι νέοι χρήστες. (εκτός αν
    >         >         δουλέψουν και ψάξουν λίγο έως αρκετά σε διεθνή
    <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>
    <mailto:Ubuntu-gr@lists.ubuntu.com>
> [...]
    >         >         > έρθουν σαν κύμα σε λίγα χρόνια.. θα
    μπορούσαμε να
    >         >         > απλοποιήσουμε κάποια πράγματα για τις απλές και
    >         >         > σχετικά σύνθετες απορίες τους πχ Εγκατάσταση ..
    >         >         > Αρχειοθέτηση κ.α δημιουργώντας κάποια Video
    >         >         > Tutorials μέσα στις σελίδες του Ubuntu-gr
    >         >         > Νομίζω πως η νέα γενιά θα το εκτιμήσει.
    >         >         > Ευχαριστώ θερμά,
    >         >         > Zissis
    >         >         Πολύ καλή ιδέα και νομίζω ότι θα βοηθήσει αρκετά
    (BlackSlash13/WiludrakeGR/Dr.Paneas )