Η καλύτερη λύση είναι να βγάζετε την memory card από την ψηφιακή
και να την τοποθετείτε σε ένα card reader.

Δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρείστε για το αν αναγνωρίζεται η ψηφιακή
στο ubuntu. Άλλωστε το συνοδευτικό λογισμικό της κάθε ψηφιακής είναι για
windows.

Δεν εξυπηρετεί δηλαδή σε τίποτα το αν αναγνωριστεί η ψηφιακή στο ubuntu την
στιγμή
που δεν μπορείτε να κάνετε χρήση του συνοδευτικού λογισμικού της.

Χρησιμοποιώντας card reader αποφεύγεις τον "πονοκέφαλο" της αναγνώρισης
ειδικά
εάν έχεις κανα-δυο ψηφιακές, κινητά, gadgets κλπ.

Στις 8/12/2007, Lee Turtle <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

> Καλησπέρα,
>
> Έκανα και εγώ πρόσφατα την αλλαγή από Windows σε Ubuntu. Όλα φαονται καλά
> εκτός από το γεγονός ότι το σύστημα δεν αναγνωρίζει τη ψ. φωτογραφική. Έχω
> μια Sony Cyber-Shot DSC-W55 που τα windows αναγνώριζαν κανονικά, ενώ τώρα με
> Ubuntu δεν μπορώ να κάνω καθόλου export των photos που έχει η μηχανή.
> Ξέρει κανείς γιατί?
>
> Thank you!
> --
> Redon Skikuli

If you know the others, you are smart...
If you know yourself, you are wise...