Μια λυση για το προβλημα του usb adaptor network wireless ειναι το crypto wu 110 αλλα βασικα οτιδηποτε σε crypto wireless τουλαχιστον δουλευει κανονικα. Φυσικα υπαρχουν και πολλα αλλα.
--- Begin Message ---
O/H antreas dimitriou έγραψε:
Eχω ένα usb ανταπτοράκι (USRobotics model: 5421A) με το οποίο συνδέομαι στο internet μέσω μιας ασύρματης σύνδεσης. Το πρόβλημά μου είναι ότι ενώ στο device manager αναγνωρίζεται το ανταπτοράκι, δεν μπορώ πλέον να ψάξω για wifi δίκτυο και να συνδεθω με αυτό, μέσω των network tools.Yπάρχει λύση σε αυτό και καταφέρω να συνδεθώ? H usrobotics μου έστειλε e-mail λέγοντας ότι για το συγκεκριμένο προϊόν της δεν υπάρχουν οδηγοί για linux. Μηπώς γνωρίζει κάποιος κάποιο αντάπτορα (usb ή κάρτα) ασύρματου δικτύου που να δουλεύει σε ubuntu?
Μια λυση για το προβλημα του usb adaptor network wireless ειναι το crypto wu 110 αλλα βασικα οτιδηποτε σε crypto wireless δουλευει κανονικα.

--- End Message ---