On Sun, 2007-12-09 at 01:28 +0200, kostas wrote:
> Για σας
>
> καταφερα να γινω και εγω νεος χρηστης του ubuntu 7.10
> στο desktop το προβλημα ειναι οτι δεν αναγνωριζει την webcam philips
> spc220/225
> παρα τις προσπαθειες που εχω κανει (με οτι συνεπαγετε αυτο)
> Στο lap top δεν παραγετε καθολου ηχος (εχω φαει πανω απο 20-25 μερες
> ψαχνωντας)
> και δεν υπαρχει αποτελεσμα. Μπορει να ειναι κατι τοσο απλο ομως οπως
> ανεφερα παραπανω ειμαι νεος χρηστης. Eαν μπορει καποιος να βοηθησει
> ειμαι πολυ προθυμος να ακουσω.
> Το lap top ειναι ΤΟSΗΙΒΑ satellite L30.

To Ubuntu διαθέτει μια ομάδα δοκιμής φορητών υπολογιστών, και εμφανίζει
τα αποτελέσματα στη σελίδα
https://wiki.ubuntu.com/LaptopTestingTeam

Αν δεις στη σελίδα αυτή, θα παρατηρήσεις τα αποτελέσματα από τη δοκιμή
ενός Satellite L30-10T. Το αποτέλεσμα της δοκιμής είναι από ένα χρήστη
και ίσως κάποια πράγματα να μην είναι σωστά / πλήρη.

Μπορείς να βρεις περισσότερες πληροφορίες με αναζήτηση στο Google με
λεκτικά "<μοντέλο> ubuntu" (δηλαδή ψάχνεις για "Satellite L30 ubuntu",
χωρίς τα εισαγωγικά).

Για την κάρτα ήχου, που είναι η ΑΤΙ SB450, κάνε παρόμοια αναζήτηση "ATI
SB450 linux" ή "ATI SB450 ubuntu".

Όπως βλέπω υπάρχει ένας βαθμός δυσκολίας με το φορητό αυτό. Πάντως,
είναι χρήσιμη εμπειρία το ψάξιμο και η επίλυση των προβλημάτων. Μέχρι
τώρα η ΑΤΙ (που παράγει τα περισσότερα εξαρτήματα του φορητού σου) είχε
πρόβλημα με το να βοηθάει την κοινότητα ελεύθερου λογισμικού. Η εξαγορά
της από την AMD φαίνεται να αλλάζει σταδιακά την κατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν πολλές πληροφορίες στο διαδίκτυο για δοκιμές
και πειραματισμούς.

Σίμος