On Mon, 21 Jan 2008 23:57:36 +0200, Sergey Tsabolov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ego exo parei auto edo
>
> http://www.zero1.gr/product_info.php?cPath=506_512&products_id=41630
>

> Ola einai telia kai karta grafikon kai bluetooth exei kai leitoyrgei
> apsoga ma core duo 2.2 kai 1GB ram to mono pou den vrika einai camera
> einai tis asus , pazei me Syntek Driver alla vgazei kapia errors kai
> stamtisa to driver opote ola ta ypoloipa leitourgoun apsoga.
>

> O/H spiros έγραψε:

> τη αγορά κάποιου φορητού
> της dell με το εγκατεστημένο
> hellas και να τους
> αγορά κάποιον υπολογιστή τους με
> [...]

Εγώ πιστεύω ότι το θέμα με τα προεγκατεστημένα linux είναι λίγο κρυφτούλι,
διότι για να φέρει η dell ελλάδος φορητούς με λίνουξ πρέπει να οργανώσει και
τμήμα υποστήριξης γι' αυτό στην Ελλάδα, οπότε κατά τη δική μου γνώμη θα το
καθυστερήσουν, καθώς η αγορά είναι μικρή. Εγώ πήρα το Dell Inspiron 6400 με
Windows XP, και μάλιστα έκανα και τη χαζομάρα να μην κοιτάξω από πριν όλα τα
κομμάτια hardware που περιέχει αν είναι συμβατά. Αρχικά αντιμετώπισα ένα
προβληματάκι με την κάρτα γραφικών ΑΤΙ το οποίο λύθηκε στην 7.10, καθώς και το
τσιπάκι για bluetooth που είναι της μαμάς dell, το οποίο δεν έπαιξε με τη μία
και δεν ασχολήθηκα περισσότερο γιατί δεν το χρειάζομαι.

Τώρα τον υπολογιστή αυτό τον έκανα δώρο και ψάχνω καινούριο. Δεδομένου ότι η
τιμή μεταξύ φορητού υπολογιστή με windows και με linux είναι μικρή, θα πάρω ένα
με win αλλά θα το ψάξω από πριν ώστε να έχει πιο συμβατό υλικό πάνω του, και
αυτό προτείνω να κάνεις κι εσύ, εκτός και αν βρεις υπολογιστή χωρίς κανένα
λειτουργικό και σε βολεύει. Στο κάτω κάτω σου μένει και ένα αυθεντικό δισκάκι
με win που δε ξέρεις αν θα το χρειαστείς κάποτε.

Μάριος Ζηντίλης