τζίφος η δουλειά...
χτες κάτι φίλοι με άφησαν να δοκίμασαω τον εκτυπωτή στο laptop μου.
μόλις τον σύνδεσα τον αναγνώρισε αμέσως (ως μοντέλο) και μου έβγαλε το
παράθυρο για να κάνω add new printer.
δοκίμασα και τον driver που μου ποτεινε αρχικά, και τον EPSON EPL-6200 PS3
v3015.102.
δοκίμασα να εκτυπώσω το test page και κάποια δοκιμάστικά από το openoffice,
αλλα δεν γινόταν τίποτα.
ο εκτυπωτής φαινοταν να είσαι σε idle state συνέχεια, πότε δεν εμφανίστηκε
κάποιο job στην ουρά.
Καμιά ιδέα? Τελικά φταίει ο εκτυπωτής, ή εγώ τα κανα λάθος?