Αγαπητέ φίλε.

Πουθενά δεν ανέφερα οτι αδιαφόρησε κάποιος. Απλά ο όγκος είναι μεγάλος οπότε
είναι πολύ πιθανόν απλά να πέρασε.
Οσο για ψάξιμο έψαξα και σε διάφορα forum η απάντηση που βρήκα είναι οτι
αντικ/σε το reader με usb reader. Θεώρησα να το αναφέρω στην κοινότητα μήπως
κάποιος λόγω μεγάλης εμπειρίας ξέρει κάτι παραπάνω.
Oσο για το λειτουργικό που ανέφερα απλά δειυκρίνησα οτι ειναι Οκ το reader
και δεν εχει κάποια βλάβη.

Ευχαριστώ

Στις 28/1/2008, Pavlos Ponos <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

--
P Think before you print.
Argyriou Sokrates